Saknaden växer

Inatt drömde jag om min älskade Oscar igen. Det är jättejobbigt att göra det.. Det händer inte så ofta men jag har ju gjort de ca 5-6 gånger sedan pappa lämnade tillbaka honom.. Jag drömde iaf att jag hade fått tillbaka honom och att jag var jätteglad. Och den drömmen känndes såklart verklig.. Så jag blev jätteledsen när jag vaknade. Snart blir det sommar igen å jag hoppas att jag kan få tillbaka min bebis då.
Och för er som inte vet vem Oscar är så är det min gamla häst som pappa lämnade bort innan jul. Jag saknar honom jättemycket och saknaden bara växer och växer för varje dag som går..

Bilderna är sedan den sista dagen vi hade ihop 29/11-09






finaste killen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0