Godmorgon

Hej och godmorgon! Vaknade vid 9 idag. Anna kom och väckte mig. Så gick vi och väckte storebror. Sen åt vi frukost hela familjen. Vi satt och pratade om typ allt. Vi pratade även om sommarjobb och Pappa kanske har fixat jobb åt mej och Anna nu. Så vi kanske ska jobba dom 2 sista veckorna innan skolan börjar sen.
Men iaf. Efter frukosten har jag bara suttit här och kollat facebook osv. Har även dampat lite med storebror. Jag råkade sparka honom i ansiktet så hans glasögon flög av. hahah jag skrattade så att jag grät. haha. Nu tänkte jag snart kolla lite One tree hill och sen ska jag och Pappa åka iväg på basket.
I helgen har jag cup så jag kommer att vara med laget hela helgen. Å jag kommer att ha systemkameran så det kommer att komma bilder från matcherna och helgen.
Men vi hörs efter matchen.
jag just nu:




Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0