365 dagar

Idag har det gått 365 dagar sen jag var tvungen att lämna tillbaka Oscar.
Jag minns hur mycket jag grät för ett år sen. Att han var borta, att skiljas från bästa vännen.
Det var jobbigt som fan dom första månaderna, sen fick jag åka och hälsa på honom. och det kändes mycket bättre!
Sen har jag fått lite bilder på honom lite då och då.
Och nu, vet jag att jag får tillbaka honom om 6 månader. Om inte tidigare.
Det kommer bli helt underbart att få tillbaka Oscar till Haninge igen.
jag saknar honom jättemycket, har drömt om honom rätt mycket den senaste månaden.
Jag antar att jag gör det för att jag längtar tills jag får tillbaka min prins.


sista bilden som togs på oss. exakt för ett år sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0