hemma

Hej på er! Det gick bra idag på mässan. Det var jättemycket folk där. Och det kom fram en del folk som ville gå hotell och restaurang å handel.
Efter mässan åkte jag hem, sen åkte vi och skulle handla: jag pappa och anna. Så ringde pappas kompis och frågade om vi ville hänga med på hockey på hovet. Han hade fixat vip-biljetter så vi åkte på matchen istället. Men vi handlade lite ansiktsprudukter och lite krämer för fötterna och händerna :)
Sen for vi hem och gick ut med hundarna sen har vi varit på match fram tills nu.
Vi kollade dif-frölunda.
Och frölunda vann på straffar. Det blev 5-4 om jag inte minns fel.
Men nu ska jag sova.
Vi hörs imorgon, då är det fredag och jag vet inte riktigt vad som händer men något kul blir det nog.
sov gott.


bilden passar inte in så bra. Menmen :)
från borås med laget förra hösten.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin blogg! :)

2010-11-27 @ 01:56:51
URL: http://justcallmejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0