Hur trött som helst

Gud va trött man kan vara. Jag sover hela tiden.. Och det är inte bara jag som tycker det. Ebba sa det här om dagen: Fan ska du sova igen? Du sover ju hela dagarna.
Och det är sant. Jag sover om nätterna, går i skolan kommer hem, sover en timme eller två sen bara ligger i soffan, kollar one tree hill och sen sover jag ännu mera. Går i skolan, kommer hem sover ett tag osv. Så fort jag lägger mej i soffan och ska kolla på en film eller tv eller något så lyckas jag alltid somna..
Jag antar att det är vädret. Men det är sjukt va mycket jag måste sova för att orka med dagarna.
Hoppas vintern går fort i år! Pallar inte med ännu en istid..
Nä nu ska jag sluta tycka synd om mig för att jag e så trött blablabla.
Ska faktiskt kolla 2 avsnitt one tree hill sen lägga mig. Slutar kvart över 10 imorgon sen blir det träffa Jennifer och Madde.
Så vi hörs nog imorgon i skolan.



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0