Ny industrial

Idag åkte jag Bea och Johanna in till stan och jag gjorde en ny Industrial på ANT i gamla stan. Det gjorde sjukt ont. Fyfan asså. Nu lovar jag att jag aldrig i hela mitt liv att jag aldrig ska göra om det. Nu har jag gjort det 2 gånger en gång på höger och en gång på vänster. Det räcker. No more!
Jag låg och kramade sönder Johannas hand och halvskrek och det slutade med att jag sparkade Johanna i ryggen. Asså det är en förjävlig smärta. Men piercaren är skitduktig så han säger massa roliga saker och slår till en i ansiktet så man börjar skratta. haha, jag hade en klubba som jag åt/sög på innan så åt jag upp den sen när jag va färdig, hah då trök han nästan ner den i halsen på mig. Men det är bra att han gör roliga saker när man piercar sig då tänker man på annat.
Fick den även 50 kr billigare den här gången. Riktigtnajs :)
Sen åkte vi till söder mötte madde, och sen drog vi hem.
Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska börja laga mat.
Här kommer en bild på min nya industrial iaf:

På hålet längst bak sen ni att han gjorde 2 hål
det va bara för att det började blöda så mycket.
Så han gjorde ett till så allt blod skulle komma
ut fortare. Ganska onödigt tycker jag, menmen.

Är nöjd iaf, men fan va ont det gjorde!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0