-

Om pappa kan fixa sin mark nu så är snart den här hästen min!


En riktig snygging ;)

Typ: Varmblod  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 1999  
Namn: One More Time  
Nu har jag bestämt mig för att sälja min underbara kille då jag vill börja tävla.
Det är en varmblods valack född -99.
e. Union Shark u. Fair Case.
Kan det mesta inom dressyren och kan galoppskänkeln i båda varven. Tycker också om att hoppa.
100 % trafiksäker och ej tittig, kan ridas ut själv eller i grupp utan problem. Kan också stå i hagen och i stallet själv. All utrustning ingår.
Hemmet är viktigare än priset då jag vill se till att han får det bra
 Pris  8 000 kr

Kommentarer
Postat av: eric

SV: jaa den låten e fan bäst! :)

2010-10-19 @ 08:13:22
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: Leanderamna

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-01-27 @ 10:49:15
URL: http://leanderamna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0