Bilder från inatt

Igår blev den en galen kväll, och natten blev ännu galnare. Vi började kvällen åpå Tuvvägen (handen) Vi tog en taxi dit vid ca 10 tiden. Så satt vi och krökade där i 2 timmar. Vid 12 tiden ringde krilla mig och vi bestämde oss för att åka på fest i Trångsund. Krilla kom och hämtade mig, anna och jennifer. Madde stannade kvar och krökade med killarna.
Igår var festen hos Anders,och jag tror aldrig jag har sett ett finare hus. Hans toa är lika stort som vårat vardagsrum typ. Å det var hur fint som helst.
Men det var jätteroligt där iaf. Massa trevliga tjejer och killar. Kände ganska många där med snackade med en hel del som vi inte känner. Och dom var jättetrevliga.
Vi drog där ifrån vid ca halv 3 skulle jag tro. Så drog jag anna och robin till handen på efterfest som sög! Så krilla kom och hämtade mig och robin så drog vi till vegabaren och jag köpte fyllekäk som jag åt i min säng sen när jag kom hem vid halv 4.
Men här kommer några bilder från igår/inatt:


hahaa Anders och Johannes!


anna, krilla och halva jag :)


anna, jennifer och jag.


douglas och sebbe :)


jag jennifer å syrran


fyllon..

fler bilder kommer sen..
min facebook är helt wierd så kan inte se bilderna vi tog igår.
Får se om det går senare.

Nu blir det ett bad.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0