Fest hos kim

Hej på er! Igår åkte vi på fest hos kim i Nacka.
Det var ganska mycket folk där. Så det va kul.
Dessie var där också. Hon va jättetrevlig. Och på hennes blogg står det att jag är en asskön brud som hon snackade mycket med. Nej men det är ignet större fel på dessie tycker jag. Av det lilla jag har sett av henne.
Men nog om det. Jag dorg dit med bea, jennifer och Linn.
Vi hade skitroligt. Bea blev full som en kastrull :D
haha Linn också, jag och jennifer klarade oss ganska bra!
Kom hem vid kvart över 3 och sov till halv 12 av att pappa kom hem och gick in i mitt rum och hälsade.. Och frågade hur jag mådde, haha.
Men jag mår ganska bra idag. Men ikväll blir det lugnt. Har match imorgon.
Dessie hade kamera igår då det blev några bilder:


dessie tommie och jag, fråga inte vad vi håller på med :D



Nu ska jag ta en dusch.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0