Fredag den 24/9

Som jag sa. Jag ska berätta om förra helgen. Så jag börjar med Fredagen.
Jag satt hemma helt otaggad. Syrran och Ebba va här och fixade sig. Sen kom Jennifer, Linnea och Linn hit. Så jag taggade till och så kom Linns kille och hämtade upp oss hos mig. Så drog vi på fest i Vendelsö hos Nicke och Johan. Sen kom bea dit och då började vi dricka. Om jag inte minns helt fel så blev det vin och sprit för min del. Vi drack och drack. Bea blev tokpackad, haha. Sen ringde en killkompis vid namn Simon mig. Då va klockan runt halv 1. Han ville att jag skulle komma på efterfest i Handen. Så jag släpade med mig Bea sóm inte ens visste vad hon hette. Men vi gick och köpte oss lite fyllekäk. Sen åkte vi till handen. Några babbar skrev på oss men vi gick bara där ifrån. Så kom vi hem till Gustav. Tog en cigg sen ville Bea åka hem så vi gick mot bussen. Då va klockan runt halv 2. Men vi knatade iaf mot bussen. Vi gick där på trottoaren så kollade jag bak på Bea så ser jag när hon trampar snett och faceplantar marken. Och hahah fyfan va roligt de va. Dock så tycker inte bea de.. Hon kunde inte gå på sin fot mera den kvällen. Men nu hade bea ångrat sig, hon ville tillbaka till Nicke och Johan. Så vi åkte med något grek dit. Hahah fan va det stank i hans bil asså..
Men vi kom iaf tillbaka till festen och bea skulle sätta sig på en stol men det blev lite fel så det slutade med att bea låg på golvet. haha men krilla bar upp henne sen fick hon sitta i krillas knä resten av kvällen.
Men gick hem gjorde hon utan stöd. haha vi kom hem till bea vid halv 3 tror jag. Då blev det fyllekäk, ost och mjölk! Sen sov vi i några timmar innan vi drog på 70års fest.

Ska berätta om Lördagen sen. Nu blir det dusch och lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0