Gårdagen

Igår blev det en ganska lugn kväll.
Jag och ebba drog och förade i difplan. Sen drog vi till handen där doris hämtade oss och körde oss till Länna där Danny, jeppe, thomas och tim satt och krökade. Vi började dricka morgan och det slutade som det slutade. Jag Danny ebba och jeppe gick hem till jeppe i skogås och somnade till filmen mamma mia.
Gick upp vid halv 9 idag.. trött som ett jävla djur va vi alla.
Men vi låg kvar i sängen till 11 sen gick vi hem till Danny så hämtade han sin bilnyckel. Sen körde han hem oss till ebba. 
Där vi kollade på film men jag somnade (a) 
Sen var det dags för match. Hemma i brandbergshallen va matchen. Och vilket högt tempo det va idag.
fyfan.. Men idag så förlorade vi med 5p. 
Men vi spelade inte så jättebra, så  jag tror att vi tar dem nästa gång!
Men nu ska jag ta en dusch.
Sen blir det Beck klockan 9.
Juste jag och Ebba har en video som kommer upp sen också.

Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0