Svar

Postat av: Neelluw
Hur fan orkar du springa så mkt :O
2010-10-11 @ 20:52:52 

Svar: Ska jag vara ärlig så vet jag inte hur jag orkar. Men jag springer med min pappa, han är som min personliga tränare. Han peppar mig och hjälper mig att springa rätt = så jag hittar ett jämnt tämpo, och så jag andas rätt när jag springer. Då blir man tydligen inte lika trött. Och det stämmer faktiskt. Sen hjälper han mig med stretching när vi är klara. Men åter till din fråga: jag orkar nog bara för att han peppar mig så mycket. Och för att jag tränar ganska mycket nu.



Pappa får stå för bilden i detta inlägg ;)

Nu blir det film med pappa, haha

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Neelluw

haha vafan skulle fan aldrig palla med att springa så långt..

2010-10-11 @ 21:20:25
URL: http://neelluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0