För beas skull

Tjatja. Bea ville att jag skulle blogga så jag ska göra henne lite glad. Träningen gick bra idag. Det var jobbigt som fan men jag tycker att det gick bra. Jag gav de jag hade så der känns bra. Dock så känns det inte så bra i benen just nu eftersom att dom är helt slut. Just nu sitter och och chattar via msn med mikkis bea och tommy. Mikkis å jag snackar hästar, bea och jag snackar fest/er och jag och tommy snackar musik och mellannamn på facebook.
Just nu sitter jag och äter chips och dipp i mitt rum (a) är jättebra efter träning ;)
Ska snart gå och lägga mej, är fan trött asså.
Hoppas att du är nöjd nu bea :)

 

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: N

fin blogg :D allt bra?

2010-09-09 @ 08:19:37
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0