Fredag

Hej på er!
idag har vi halt fullt upp i skolan. Vi har serverat både igår och idag. Jag jobbade med Mikkis båda dagarna. Och det har gått jättebra tycker jag! Igår gjorde vi en liten miss men vi fixade till det, sen ;) haha.
Idag jag gick det jättebra, gästerna tyckte att vi var trevliga och att maten va god osv. Så det är bra :D
Men iaf, idag vaknade jag av att jonas kom in i mitt rum och jamade som en galning sen la han sej på mej och spann. Så jag kunde inte göra med än att ligga och klappa honom. Och efter ca 5 min hade jag katthår över hela mig :) Mysigt! Så jag gick upp någon minut tidigare idag tack vare jonas. Sen satt han på min säng medans jag fixade mig. Jättesöt, han bara satt och kollade på mig :)
Började vid 9 idag så jag tog 8 tåget från Tungelsta. Vi måste vara i skolan ca 30min innan vi börjar när vi har servering eftersom att vi ska byta om osv.
Men som sagt det gick bra idag på serveringen. Vi fick även sluta tidigare idag (Y) Så jag gick hem till valla och nu har jag fixat tvätten tillsammans med pappa. Som nyss gick ut och skulle springa. Så jag väntar på honom nu för vi ska åka till Vh och fixa mitt busskort och lämna in mitt armband på lagning. Sen ska jag hem till mina älsklingar Jennifer och madde!
Sen blir det kväll och jag vet inte vad som ska hända men vi styr upp någon fest sen! Så alla blir nog nöjda ;)
Hahah madde säger att hon ska fixa ny grabb till mig också så vi får se om hon lyckas med de, hon är ganska bra på att snacka, visst madde ;) haha.
Men nu ska jag göra mig lite sallad sen ska jag ring Madde.
Så vi hörs nog lite senare antar jag.

Bilder från idag:


ni ser, katthår..


Mikkis :D jättesöt i sina fiiina kläder!


sen så har vi mej (a)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

höhöhöhö vad fin du är Almis :P

2010-09-05 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0