Jag ska skriva mej en bok

Hej igen. Vet ni? jag har tänkt på en sak. Jag tror att jag ska skriva en bok, om mina tonår. Jag tror att det kan bli ganska intressant. Och jag ska vara helt ärlig också. Alla namn ska stå med! Det ska vara min bok och om det är någon som jag vill skriva om som är/var en idiot så ska jag vara helt jävla ärlig och skriva vad som hände och vem som gjorde vad. Den ska innehåll från när jag föddes och framåt.Den kommer att innehålla en hel del saker som inte alla tonåringar upplever. Men som jag har upplevt. Vänner som knarkar en hel del, våld i hemmet, Det som hänt morsan, mina underbara vänner, fester, basket, hästar och om pappa, storebror och storasyster. Men ni förstår ni som har läst min blogg vet en del vad den kommer att handla om. Jag tror att en sån bok skulle vara intressant. Den skulle iaf jag vilja läsa. Och inte bara för att det är min bok. Men om jag skulle hitta en bok om tonårsliv så skulle jag köpa den direkt! Men jag har tänt på dehär i ett tag och jag tror fan jag ska göra de.
Jag tror att folk vill veta hur vissa tonåringar lever idag.
Men de ska jag göra, jag ska fan skriva en bok..



Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0