Nytt make

Tjatja! Käkade nyss middag med pappa. Det blev lax med pressad potatis, fetaost och tomat.
Idag slutade vi 11, som vanligt. Då käkade mikkis och jag lunch när 2orna serverade. Vi satt och käkade i ca 1 och en halvtimme. Sen drog vi upp till centrum. Mikkis köpte lite kläder och jag köpte nytt smink, foundation mousse och en mascara från hm. Hm's egna mascara faktiskt. Ska kolla om den är något att ha. Har hört att den ska vara ganska bra. Sen gick vi till donken och köpte glass. Sen gick mikkis till tåget och jag gick ut och mötte bea. Vi gick in på donken och bea käkade. Sen drog jag hem och bea drog och solade.
Ikväll är det träning. Halv 9 till 10. Kommer vara helt död sen.
Och imorgon, fyfan asså.
Kommer nog bli ganska sent ikväll. Så det blir nog inge mera inlägg efter dethär.
Nu ska jag städa vidare på mitt rum.

 

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0