Slutade tidigare idag

Hej! Idag slutade vi kvart i 11. För våran sista lektion blev inställd. Men lektionerna vi hade idag va svenska och idrott. Det blev fotboll, tjejerna mot killarna och vi tjejer vann med typ 7-10 eller nått. Har inte så bra koll men vet att vi vann iaf.
Både jag, Elin och mikkis gjorde mål;)
Imorgon har vi servering och de har vi på fredag också. Sen är det helg. Och jag vet inte vad jag ska göra då men något händer nog.
Just nu sitter jag här och tråkar framför datorn. Tror att jag ska lägga mej å sova en sund. Blir träning ikväll så jag behöver vila lite. Var helt död efter träningen igår (a)
Har bara tränat en gång under sommaren men det var inte bara jag som hade gjort de så jag va inte ensam iaf ;)
Men nu ska hundarna ha mat så vi hörs senare.


haha skitsnygg bild jag tog med maddes mobil förra veckan ;)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0