tjabba

Hej på er! jag kom nyss upp ur badet. Idag har jag inte gjort så mycket har bara segat här hemma. Laddat upp bilder från igår har jag gjort också. Kan ladda upp några, resten finns på facebook.
Men det var jätteroligt igår, hahaha. Fan jag och bea hade skitkul ett tag :D Vi busade lite ;)
Vi lyckades även flörta till oss 4 cider också, bra jobbat bea ;)
Nu ligger jag i min säng och väntar på att pappa ska komma hem och laga mat till mej. Jag önskade tacos så det skulle vi äta ikväll.
Fan jag har inte ätit på 20 timmar s¨å jag tycker att han kan komma hem nu :/
Ska fan ringa å fråga. Aja här kommer några bilder från igår:


Anders och jag.


bea och jag (festis bästis)


kim och jag


å en klockren bild på jennifer :)

Nu sitter jag och skriver med storebror på msn.
Men vi hörs senare ikväll.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Phillipuna

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-07-04 @ 10:18:11
URL: http://phillipuna.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0