Trevlig Lördagkväll

Tjabba tjena hallå! Kom hem för ett litet tag sen. Sitter i sängen å ska snart sova. Men ikväll har jag haft det mysigt som fan hemma hos jennifer å maddes farmor. Vi har serverat hemma hos henne. Hennes kille fyllde år så vi fick stå i hennes egna bar och servera folk. Det var skitkul!
Jag och madde gjorde en skitgod drink som vi gav till Jk. Ska fan köra på de nästa helg asså ;)
Sen gjorde vi massor av andra drinkar också men den vi gjorde till Jk blev bäst.
Sen fick vi fixa med maten och med lite annat.
Tjänade 200kr så de är najs. Fick reda på att vi skulle jobba på middagen när vi kom dit men det gick bra iaf. Och det var jätteroligt. Jag och madde smakade på lite saker i baren (a)
Vem vill inte ha gratis smakprov liksom ;)
haha, nu är jag hemma i Tungelsta och gör inte mycket alls. Måste nog sova när som. Eftersom jag ska på basket imorgon bitti med Lillebror (Gustav)
Han ska på sin första basketträning imorgon så jag ska följa med. Sen har vi match imorgon också men jag ska inte spela. Har skitont i halsen :/
Så måste vila imorgon från basketen iaf.
Men jag tror faktiskt att jag ska sova nu. Ska upp vid 8 imorgon.
Men vi hörs efter Gustavs träning imorgon.



Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0