Vårsol

Idag träffade jag älskade bästis efter skolan.
Vi gick hem till mig tog en sväng i solen med hundarna, härligt! Sen satt vi och pratade i mitt kök en stund. Sen ringde robin. Han ville ses en stund. Så han kom och plockade uppo oss. Så åkte vi till stallet, bea ville träffa Oscar. Så hon fick klappa lite på honom. Robin vågade inte, men han tyckte att Oscar va jättefin. Vilket han faktiskt är! Min prins.
Efter ca en kvart i stallet åkte vi ut till Dalarö och satt och mös lite vid Dalarö kaj. Hur mysigt som helst att bara sitta och njuta i vårsolen!
Mysigt som fan. Robin tog lite kort på mig och bea. Dock så har bea bara sagt upp 2st. Och en av dom ser jag förjävlig ut på så det blir en bild.


Lilla jag :)

Nu ska jag krypa ner i sängen med hundarna som äntligen är hemma, har saknat dom.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: lovisa

vsg:)

2011-04-15 @ 07:54:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: my - mitt liv som 12åring!

np



Har du lov nu?:)

2011-04-15 @ 15:03:09
URL: http://mmysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0