En liten olycka

Hej på er! Kom hem från stallet för ca en timma sen. Hästen är sjuk igen.. känns inge bra!
Men idag så hände det en liten olycka när jag skulle cykla till stallet. Precis när jag skulle börja cykla hemifrån så gick inte cykeln att svänga så jag flög av och skrapade upp armbågen, knäet och handen.
Så jag gick in till pappa gråtandes, hahah kände mig som ett barn men jag tål inte att se "stora" mängder blod.
Så pappa tog in mig i köket och började skölja bort stenar osv.
Det sved som fan!! Och jag svimmade faktiskt efter nån minut där nere i köket. Så pappa fick bära upp mig till sängen där jag fick ligga och vila i nån timme.
Just nu har jag jätteont i armbågen, handen är okej och knäet är sådär. Ser att jag kommer få en del blåmärken lite här och var.
menmen sånt som händer, jävla skitcykel!




blev ett litet skrapsår men slog mest i de så det är svullet..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0