Dålig uppdatering under helgen

Hello! Har inte bloggat något under helgen, eller jo nått inlägg i fredag men inte efter de.
Men iaf jag och mikkis drog ju på bio i fredags. Sen ville mr guld haka så han kom precis till filmen började.
Filmen va väl helt okej, kommer inte ihåg vad filmen hette men den handlade om nån smitta som spred sig. Efter filmen mötte vi upp sandra, pilen och elin så åkte vi hem tillsammans. Tjejerna drog hem eller till pojkvän eller liknande. Jag och mr drog hem till mig, kollade nått avsnitt oth sen somnade vi.
Sen drog jag och jobbade på lördagen. Jobbade med sara vi hade fett kul. Bara att det var så jävla kallt!
Lördagkvällen då, drog in till stan hos madde och alex där vi krökade lite.
Rätt trevligt, vi var ett par stycken, nytt folk också. Det är alltid kul.
Men det var: jag, maddan, jennifer, bea, soffan, mr guld, linus, conny, alex, david, sen 4-5 kompisar till alex också. Vi spelade lite spel osv.
Drog hem vid ca 3 tiden, stannade på donken först.
Vi kom hem vid 4 somnade på dirren, vaknade vid halv 2 skönt som fan. Mådde dock inte lika bra, haha.
Låg kvar i sängen och mös i 5 timmar sen gick vi ner på vaskos och käkade.
Sen handlade vi chips och ben and jerrys på konsum tog bussen hem till mr. Där vi moffade och kollade på beck.
Riktigt skön helg, lite blandat.
Haha orkar inte skriva om idag men bilder kommer iaf.

Från idag och i helgen:


från jobbet, lunchdags med ponny!


sara och aragon, sötisar!


från i lördags, bästis och jag!


från idag


elin jag och mikkis




hahah "vem skar sig??!"


haha dampungen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0