Godmorgon

Tjabba! Håller på att fixa mig medans favoritlistan på spotify spelas på högsta volym i högtalarna.
Tog nyss ut vovven, vi gick me mr guld till bussen han skulle upp rätt tidigt för å jobba.
Han kom hit igår vid halv 10 så kollade vi på några avsnitt one  tree hill sen åt vi kvällsmacka sen somnade vi.
Idag börjar jag kvart i 10, så ska ta 09.07 bussen mot vh och sen ta tåget.
har drama idag, rätt kul faktiskt.
Ska kanske träffa maja sen men vi får se.
Mötte henne nu när vi skulle knata mot bussen, hon va ute med sin vovve.
Nu har jag inte tid för dethär längre, får höras senare under dagen istället.


lilla vovven och jag från i söndags

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0