Jobba imorgon

Hellu, sitter och väntar på att maten ska bli klar.
Juste har glömt att berätta, jag ska jobba imorgon.
jag ska hoppa in då inga kunde. Ska jobba åt Linda and the ministars. Hört talat som dom?
Min syrran jobbar för henne, så idag frågade dom om jag kunde hjälpa till med ponnyridning inne i stan.
Ska bli kul, har inte petat på en häst sen jag gjorde mig av med Oscar.
Ska vara i stallet vid kvart i 10 så jag knatar hemifrån vid halv ca. Så ska vi lasta hästarna om jag har fattat allt rätt sen åka mot stan.
Ponnyridningen börjar kl 11 och håller på till kl 15 så det blir en chilldag.
Sara ska också jobba imorgon så det ska bli skitkul.

Bilder på linda och några av hennes djur:





Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0