Så var det Onsdag

Tjaaa! Sitter vid datorn inne på kontoret och bara chillar galet. Är sjukt trött just nu. Somnade vid 2 inatt och gick upp halv 8 för att duscha. Igår bloggade jag ingenting men jag hade annat för mig, va först i skolan sen efter mötte jag upp mr utanför så drog vi in till stan och köpte en julklapp till hans mamma. Kollade runt lite i butiker sen åkte vi till gamla stan och käkade på min favvo restaurang/fik vet inte vad man ska kalla de haha.
Sen drog vi hem till mr hämtade kläder osv sen åkte vi vidare hem till mig.
Kollade på film och mös i sängen hela kvällen.
Idag försovde vi oss lite, eller vi orkade inte gå upp. Så vi kom lite sent till både skola och jobb.
Men skolan gick bra kom dock bara 5 min sent så det var inte så farligt.
Hade servering idag och det gick jättebra. Kul var det också, fick 199:- i dricks och igår fick jag 290:- så det är najs. Ikväll är det träning, ska bli skönt att få springa av sig lite. Är supertaggad till matchen på lördag också!
Ska bli riktigt kul! Ska träffa mr också och lämna hans laddare han glömde den här.
Har inte så mycket mer å säga just nu än att jag ska ta en powernap i soffan här på övervåningen nu.
Kanske skriver lite innan träningen om jag vaknar i god tid.
Men det märker vi!


2 bilder från idag, mer blev det inte.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: mikkis

HAHA verkligen inte

2011-12-14 @ 20:54:56
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0