Trött tjej

Hellu!
Kom hem för ca en halvtimma sen har varit och solat i handen med bea.
Tog en 20 minutare. Känns skönt, brukar inte sola alls ofta men det är skönt på vintern/hösten när det är kallt ute. Va lite nervös innan visste inte om man skulle vänta med å sola 2 veckor efter att man har tatuerat sig eller om det var 3 eller 4 veckor. Men jag solade iaf och den ser bra ut och känns normal så det är nog inga problem.
Ska när som helst borsta tänderna och hoppa i säng. Imorgon börjar jag 9 och ska ha servering hela dagen. Imorgon öppnar över skolans julbord så det kommer ca 150-170 gäster imorgon och vi är bara 6 st som ska servera. Ska bli kul och se hur det går.
Kommer säkert gå jättebra.
Näe har inte så mycket mer å säga just nu.
Ska väl börja byta om och fixa mig för natten.
Men vi hörs imorgon.



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: •ANGELiCA;BARWiCH•

jaa, jag med :)

2011-12-06 @ 17:22:56
URL: http://onlyangelica.blogg.se/
Postat av: addaam :)

shnygg tjej :)

2011-12-20 @ 16:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0