Wallander

Tjaaaa, ligger i soffan och kollar Wallander med hundarna.
Syrran är hos sin kille och pappa är ute med monica.
vet inte om han kommer hem ikväll eller om han åker till tungelsta med monica.
Imorgon är det skola, börjar vid 8..
Sen ska jag kanske träffa robin :) han ringde idag så pratade vi om lite saker.
Har inte träffat honom på jättelänge, så det ska bli roligt om vi ses imorgon en stund.
kommer ihåg för ett år sen när vi umgicks hela tiden men nu ses vi knappt.. Lite tråkigt eftersom att vi är så bra kompisar.
Men nu ska jag gå upp och lägga mig, eller ska kolla på filmen tills jag somnar.
Så vi hörs imorgon efter skolan å allt.


Det får bli en söt pussbild på mig och mille för ca ett år sen :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0