Första krogrundan avklarad

Hej på er. Är ni också bakis idag?
Jag är inte så jättebakis längre, mest trött.
Igår hade vi tjejmiddag/förkrök hemma hos mig. Sen vid 11 tiden drog jag, sandra, elin och bea på lokalfest i brandbergen som söööög! Mikkis blev magsjuk så hon stannade hemma hos mig.. :/
Vi va på lokalfesten ca 30min sen åkte vi till handen där vi skulle hämta Adde som va på O'learys. Han skulle ha hemmafest med ångrade sig så det blev ingen fest hos honom. När vi stod utan för Ollan så bestämde vi oss för att försöka att komma in. Vi ställde oss i kön bakom 2 gubbar som bjöd på cigg och sa att dom skulle betala allt för oss. Men vi blev inte insläppta samtidigt så vi fick vänta innan vi kom in.
Men vi kom in några minuter efter våra kära ciggbjudare ;)
Vakterna frågade inte om leg det var bara att knata in. Dock så försvann gubbarna som skulle betala "allt" så jag fick betala för min och elins garderob och bea betalade för sig och sandra.
Träffade en del kompisar där inne, haha träffade även några från damlaget och styrelsen inne på o'learys.
Efter en stund på dansgolvet känner ja hur någon tar tag i mig. Sen ser jag en vakt som tar tag i bea. Vi fick följa med in i ett rum. Vakten frågade om han fick se våra leg. Men jag svarade: jag har inget på mig.
Vakten: men gå och hämta de då?
Jag: Men asså jag har inget, jag äger inte ett leg.
Vakten: hur gamla är ni då?
Bea och jag: 16.
Vakten: Okej, vem släppte in er då? hur såg han ut?
Bea och jag: Han va kort, blond osv..
Vakten: jaha okej, jag släpper er för denna gång men jag vill inte se er mer här innan ni fyller 18, okej?
Jag: det vore jättesnällt.
Sen fick vi lämna korgen, Hahaha men det var sjukt värt de. Inte så mtcket folk men för att vara första krogrundan så blev den ändå lyckad ;)



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Millah

Jo så söta fåglar:)

2011-01-29 @ 12:32:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0