Gårdagens match

Fyfan.. Matchen igår, blir sur bara jag tänker på det.
Vilken jävla fajt! Vi båda lagen spelade bra. Och alla ville verkligen vinna.
Vi mötte Tumba på deras hemmaplan. Dem har också ett blandat lag med olika åldrar.
Vissa är ca 17 och vissa är över 30, som i vårat lag.
Jag gjorde mig osams med 2 kärringar i deras lag. Dem va typ över 30 båda två..
Skitjobbiga som pressade en del. Det slutade med att vi började bråka under spelet.
Jag fick en massor med puttar och jag puttade också en del och drog dem i kläderna som fan.
Ebba sparkade en boll i en av deras ansikte! haha.
Matchen slutade med att dem vann med 3p.
Menmen.. Det viktigaste va inte att vinna faktiskt. Det va att göra illa dem 2 kärringarna som var så jävla jobbiga hela matchen. Vilket vi gjorde, visst Ebba ;)
haha. Aja.
Nu ska jag äta middag med familjen.


årets lagfoto, jag har nr 4 i år. Ebba har 11 :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha såå kul, hoppas vi möter ett såntdär horkärringlag igen!!!!

2011-01-24 @ 20:48:03
URL: http://ebbawasthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0