Söndag

Hej på er.
Idag gick jag upp vid halv 10 tog bussen vid 10 till Brandbergen där vi hade match mot värmdö.
Vi vann men jag var ändå förbannad efter matchen. Jag tycker att jag spelade sämst. Jag skrev när jag kom ner till omklädningsrummet för att jag va så arg. Men nu känns det bättre. Kom hem, åt lunch med syrran. Sen har vi legat och kollat sex and the city fram tills nu. 
Ikväll blir det mysmiddag med pappa och syrran. Pappa håller just nu på att måla om våra rum. 
Hoppas dem är klara snart.
Aja nu ska vi kolla vidare.



Puss och kram 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jo sant du kan ju följa med och fotta nåndag :D

2011-01-16 @ 18:18:56
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0