Tisdag

Hej på er. Idag har jag gjort en del.
Jag har varit i skolan, träffat madde så åt vi lunch på kronan i gamla stan där jag och bea åt, minns ni?
Jag tog en sallad och madde åt mackor. Sen gick vi hem till madde, sen ner till djurbutiken där hon köpte 2 nya fiskar. Sen kollade vi på film och drack cola.
Sen ringde pappa så kom han å hämtade mig. Så åkte vi till coop (port73) kollade på lite ridkläder/stövlar. Men vi köpte inget. Men snart ska vi åka och köpa nya ridkläder till mig. Ska bli kul!
Sen hanlade vi. Och åkte hem, åt middag. Och resten av kvällen har jag bara kollat one tree hill.
Skulle träffat sebbe så skulle vi hem till challe å prata med honom om en grej. Men sebbe är som han är.. haha.
Aja, nu ska jag sova.
Hörs imorgon.


bild från idag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0