Tjenare

Tjaaa, kom nyss ut ur duschen.
Igår blev det ganska sent. Va hemma vid 5.. Somnade vid halv 6.
Men jag sov ganska bra så just nu är jag pigg. Vi va i Brandbergen på krök som sen blev fest.
Sen drog vi på efterfest hos Eric och David i handen. Sen vid kvart i 5 hämnade Sofias mamma upp oss (jag jennifer och sofia) Vi hade kul som fan igår tycker jag. Jennifer blev lite fyllesur men det löste sig. Pw pratade med henne så blev hon glad. haha.
Nä, nu blir det något att äta. Vid halv 3 ska jag ta bussen mot brandbergen och möta Ebba, vi ska kolla på när herrlaget spelar. Tar nog med mig kameran.
men vi hörs innan jag drar. Kanske en dagens outfit? ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0