Vad ska man göra ikväll?

Hej! Sitter hemma hos mig, har nyss duschat. Väntar på att johanna ska höra av sig. Vi ska troligtvis och ut festa ikväll. Men vi vet inte vart. Det blir säkert en hemma kväll. Men jag/vi känner för att festa ikväll.
Och jag orkar inte sitta här själv längre.. Jag vill inte vara ensam. Jag skulle ju kunna ringa över bea eller ebba nu. Men nej för dem håller på att skaffa sig pojkvänner så det sket sig. Ebba hade lovat mig att vi skulle till gamla stan idag och käkat middag men hon blev kåt och träffade hennes ragg ist... suck.
Och bea är hos Micke som vanligt, nej de kan jag inte säga. Men hon är hos micke väligt ofta nu börjar jag tycka.
Men jaja hon är där på andra sidan stan iaf så jag får vänta tills johanna kommer hit. Eller så kan jag gå hem till kim. Jag får smsa honom å kolla om han är hemma :)
Men först ska jag käka.



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0