Bästa på länge!

Hej på er! har inte bloggat nu dom dagarna som jag har bott hos linnea.
Igår blev det en riktig partynatt, först var vi på fest i trollbäcken hos matildas pojkvän max. Sen kom robin och en annan kille och hämtade oss så åkte vi hem till allo. Jag och iza blev iputtade i poolen med kläder och skor och hela skiten! sjuktkul så vi sprang runt med blöta kläder, lyckades få i allo, tristan. Vi knuffades och lekte som fan! hahah. Vi hade jättekul! Krilla dök i självmant med sin iphone ;) Sen blev det bubbelpool, bastu och ännu mera krök. Men kvällen slutade med slagsmål vilket är synd. Var hemma hos linnea halv 7 i morse, tog en dusch, hängde upp kläderna som inte torkade i solen eftersom att det regnade i morse. Gick och la oss vid halv 8.
Vaknade upp vid 2, halv 3 idag. Sen har vi bara degat i soffan, kollat beck.
Nu är jag hemma och ska fixa på mitt rum.
Hörs senare, får se om jag orkar åka ut till oscar kväll :)


jag och linnea, sötnos!


jag och linnea, hahah




jag och iza, ganska blöta


jag och iza

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0