Dagens ridpass

Ska börja med å säga hej och att det är skönt att Oscar är hemma igen.
Plockade hem honom från betet idag. Han gick rakt in i transporten, duktig ponny :)
Stog lugnt och stilla i transporten som han brukar göra. Bytte även box idag till den gamla som vi hade för nått år sen. Hon som har haft den boxen tidigare står på bete men kommer inte tillbaka heller för hon ska flytta. Så jag tog tillbaka våran gamla box. Skönt, den boxen har bättre läge tycker jag.
Men iaf dagens ridpass, red ut med Annelie och totte en kort runda på ca 25 min sen red vi dressyr båda två på banan. Han var stel som tusan i början men mjukade upp sig rätt fort. Gick i form i både skritt och trav, han har tappat lite så galoppen gick inte. Men om en månad så kommer det också gå bra.
Pigg och lyssnade jättebra ändå. Blev rätt svettig så jag fick spola av honom efter.



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: lisa

sv tack hjärtis. saknar dig med!

2011-07-24 @ 21:07:23
URL: http://lisapremberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0