Min födelsedag

Hello ska börja med att säga grattis till mig själv ;) 17 barre idag. Vi firade mig igår/inatt. Jättetrevligt faktiskt.
Drog först till Allo och började å kröka. Vid 12 så sjöng alla för mig och sprutade massa saker över mig, lite kul faktiskt :) Sen drog vi till handen mötte upp bladh och hans kompisar drog på fest vid riksäpplet.
Helt okej fest, stannade till typ 3 då alla drog ut till bussen. Sen gick jag och bladh iväg och kissade sen när vi kom tillbaka så va alla borta så vi hade missat bussen.. Men vi tog en taxi till Vh och därifrån tog vi bussen hem.
HAHAH bladh ramlade på bussen,så jättekul ut! (a) Han klev av före mig så jag fick åka själv en stund men det gick bra. Va hemma vid 4, kvart över 4. Somnade bums!
Näe nu ska jag duscha och packa klart det sista, åker till spanien imorgon.
Ska även in till stan och fika med pappa och monica sen vidare hem till mamma och peter på skaldjursmiddag.
Men vi hörs nog innan jag åker imorgon.


lilla jag :)


bea johanna och jag

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0