Ni är underbara!

Allt börjar kännar mycket bättre och det är tack vare er, mina fina underbara vänner! Först var jag bara väldigt ledsen, grät mänder! Men nu är jag mest arg tror jag. Visst att man bråkar å så men det betyder inte att det är okej att ha sex med några andra för de! Tillsammans eller inte så tycker jag inte att man gör så. Och absolut inte om man ger den personen förhoppningar genom gulliga sms och kommentarer. Så som sagt nu är jag mest arg och tänker att det är inte jag som förlorar något, det är han som gör det. Men vill bara tacka er, mina fina vänner och syskon som ställer upp med filmkvällar, bjuder på middag och er som bara frågar hur jag mår. Det betyder mycket faktiskt! Det är inget bara, med tanken på att jag bli glad när ni bryr er och frågar.
Så något jag är glad över är att jag aldrig dissade mina vänner framför honom. Det känns så jälva bra nu i efterhand! För en tjej/kille ska aldrig gå framför vännerna,för dom stannar alltid kvar! 

                                                                           

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0