9/6-11

Tjenare! Kom in för en stund sen, har varit med max och jacop. Vi har varit ute och lekt lite :)
Innan de så spelade vi kubb och drack kaffe hos mig sen drog vi ut som sagt och lekte.
Nu sitter jag här och funderar över morgondagen, då max tar studenten så ska han ha fest som jag självklart ska på. Och som ni säkert förstår så är det svårt att välja rätt klänning!
Och självklart så har jag ångest över att jag tycker att jag är för blek!!
Imorgon ska jag upp, släppa ut ponnysarna, hem duscha, RAKA BENEN (noga!!) sen åka till handen gå på utspringet sen hem, fixa mig ännu mera sen på mottagning hemma hos alleh och sen på fest hos max. Sover troligtvis kvar hos max, jacop ska göra de så jag gör troligtvis också de.
Men nu ska jag börja fixa lite här..
Hörs nog inte imorgon men senare under helgen troligtvis!



Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0