"lov"

Hej på er. Dags att börja blogga på riktigt igen känner jag.
Nu har jag ett så kallat "lov" är ledig i en vecka från skolan, skönt som fan.
Ska försöka att ta det mest lugnt och umgås med vänner, och storebror som är i stockholm just nu.
Idag gick jag upp 10 i tio cyklade till stallet mötte en tjej som provred oscar idag, det gick jättebra men hon ska komma nästa onsdag också och provrida men då ska hon hoppa ist. Sen va jag och alex kvar i stallet själva så vi snackade och pysslade lite med hästarna. Sen när alex skulle löshoppa hennes hingstar så cyklade jag hem igen.
Nu sitter jag uppe vid datorn och ska snart dra mig mot tåget. Ska åka till ösmo och möta upp mikkis och hennes far. Vi ska åka och köpa hö till oscar.
Men nu ska jag byta lite kläder.



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0