Myskväll med familjen

Hej på er. Sitter i vardagsrummet på övervåningen och väntar på jacop. Han är seg!! Nu ikväll har jag haft en riktig myskväll med familjen. Vi har varit på restaurang på söder och ätit 3 rätters, pappa betala ;)
Riktigt mysigt faktiskt! Blev dock väldigt jobbsugen när man ser folk servera eller när jag blir serverad. Sen sitter man och tänker hur folk serverar.Nu va vi på ett rätt fint ställe så det var inte så mycket fel jag såg.
Men tex va att hon hällde inte upp min läsk (som man ska göra en tredjedel ca) och ställde inte flaskan rätt. haha men det är småsaker.
Men som sagt det va riktigt trevligt ikväll. Som sagt så väntar jag på jacop som är seg! Tror att vi ska kolla film eller nått eller om vi bara sitter utanför och snackar lite.
Imorgon blir det stallet vid 11 tiden sen vet jag inte vad som händer riktigt.
Men det får ni se imorgon.

Såhär såg jag ut ikväll, klädmässigt!





Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0