Regn..

Hej på er! sitter på övervåningen som lyssnar på musik och som ni märker så bloggar jag.
Sov hos max inatt igen. Jacob kom och hämtade mig igår så åkte vi till max och spelade kort sen sov vi där.
Vaknade i morse så körde jacob mig till stallet sen drog han och jobbade men innan de skulle vi fånga en häst i stallet som smet från hagen. Men det gick bra, vi löste de.
Och självklart så har det regnar hela dagen! fick gå hem i spöregn idag.. tar ca 20 min att gå hem så det var inte så roligt.. Juste en tjej kom och provhoppade oscar idag, gick skitbra han gick ca 1meter. Hon var supernöjd, jag också! Näe nu ska jag duscha, ska troligtvis träffa grabbarna sen.
Hörs senare eller imorgon!



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0