Sommarlov!

Äntligen kan man ta det lugnt! Inte tänka på några tider bara köra liksom.
Skööönt som fan ska det bli. Och om ca 3 veckor åker jag till Spanien! Hittade en resa dit i 4 dagar för 3000kr, så självklart bangar man inte! Hinner fan bli brun på 4 dagar och man hinner koppla av lite extra.
Ska åka med linda min faster, hon är 30. Världens bästa. Vi har alltid kul tillsammans så spanien blir nog bäst!
Sen ska jag jobba och försöka umgås så mycket som möjligt, och självklart träffa folk som jag inte träffar så ofta.
Ska vara massor med jacop och max innan dom flyttar.. Dom ska flytta hem till Jacops mamma i london.
Så det suger ju! Men vad ska man göra.
Jag tror iaf att det här sommarlovet kommer bli bäst!


förra året!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0