Trött som fan!

Hej på er. Sitter vid datorn som ni märker. Kom hem från stallet för ca en timme sen.
Släppte ut hästarna vid halv 9 imorse, så jag är trött!! Ska försöka få lite liv i max som ligger hemma och sover, vi ska åka och dricka kaffe med jacob som jobbar uppe i lillgårn.
Ikväll vet jag inte vad som händer, hoppas att vi sitter på max landställe i ålsta. Vi hade jättemysigt igår/inatt vi satt och spelade kort och drack vin och kaffe. Lyssnade även på bra musik och pratade om allt!
Näe nu ska jag äta något sen ska jag fan sov en stund!
Vi hörs senare under dagen.
Juste! kom på att jag ska göra naglar idag också, bild kommer sen!


vovven och jag på cafe 60

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0