Dampdag!

Hej på er! Har haft en riktig långdag idag, har även dampat med tjejerna i klassen en del.
Ví/jag har gått runt i skolan och sjungit: wohowohowo knulla alla brudar! Sen har jag och Sandra puttats och sprungit runt i skolan och dampat, mikkis och elin va också med på ett hörn! Så jag hade rikigt roligt i skolan idag. Tack vare mina brudar! Efter skolan åkte jag till stallet, Oscar fick nya skor. Sen åkte jag hem till Tungelsta där jag käkade mat sen åkte jag tillbaka till stallet och mockade, red och fixade lite.
Kom nyss hem efter en promenix hem, tog 20 min från stallet. Vilket är skönt!
Nu sitter jag här uppe på övervåningen ska gå ner och käka ett äpple sen blir det nog sova. Ska duscha imorgonbitti, har sovmorgon då btw.
Men vi hörs imorgon!



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0