Sista kvällen tillsammans

Hello! Sitter vid storebrors dator. Anders är nere och fixar med tvätten. Ska gå och handla snart, idag blir det käkor på macka till middag! Sjuktgott. Ska kolla på hockeyn ikväll också. Tror fakiskt att sverige vinner ikväll. Sverige har faktiskt aldrig förlorat en final mot finland i hockey! Så det vore synd om det blev så ikväll.
Imorgonbitti när jag vaknar kommer jag vara ensam. Storebror åker och jobbar tidigt imorgon så jag kommer som sagt vara ensam imorgon under dagen, sen kommer min taxi vid ca 5 så åker jag till tåget som tar mig hem till Stockholm igen. För er som inte vet vart min storebror bor så är det i Boden, norrland..
Jobbar som millitär, så jag har lovat brudarna att ta hem snygga millisar till dom!
Näe nu måste jag sluta. Håller även på att kolla efter en ny häst, wow! ;) Hittade en som va jävligt bra!
länk: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=482557&inriktning&typ
har inte mailat ägaren måste prata med pappa först. Hoppas han går med på en ny häst!
Aja vi hörs senare om inte annat imorgon!
jag och storebror, julen 09
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0