Dagarna går

Hej på er, känner att tiden går fort nu. Snart jag har gått halva 2an och halva gymnasie tiden, dagarna går och månaderna går. Snart vänder mörkret och dagarna börjar bli ljusare. Snart är det sommar jag jag fyller 18 barre. Tiden går sjukt fort nu, kanske bara för att mycket är lättare just nu. Jag själv mår mycket bättre nu.
men jag tycker att det är skönt att tiden går fort, jag tror faktiskt att denhär vinterm kommer att gå fort.
Gud det är redan ny vecka, idag är det måndag vilket innebär träning! Ska bli skönt å träna. Har bara legat hemma hos mr guld och degat idag, ingen skola. Skulle ha dragit till sjukan idag å kollat upp lite grejer. Men man måste ringa och boka tid nu tydligen så det sket sig. Så vi har bara legat och dragit oss i sängen och soffan.
Och igår kollade vi på beck och åt chips så jag måste ta i som fan idag på träningen med tanken på min lilla deff ;) Just vi hade match igår också vi vann med 40-64 tror jag att det va.
Riktigt skönt med vinnst, igen! vi har förlorat 1 iår och vunnit 7 stycken. Riktigt bra start på säsongen!
Hoppas bara vi är många på träningen ikväll så det blir en bra träning.
Imorgon är det skola igen, sista veckan i köket sen går vi ut och har servering ist.
Ska försöka få tag på mamma också. Vill träffa henne i veckan.
Näe nu ska jag packa min väska, gå ut med vovven och dra iväg å träna.


från min 17års dag, snart är det dags igen ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0