Första dagen utan storebror

Hej! Det har varit en tung dag idag, men är så sjukt glad att jag har mina fina vänner! Ni är underbara!
Gick upp när storebror gick upp idag, så jag fick säga hejdå innan han åkte.
Vi kramades länge i hallen, fan va jag grät. Sen gick han jag bara stängde dörren och satt länge i hallen och grät. Helt sjukt att nu är han borta. Kanske för evigt, vet att jag inte ska tänka så men det bara blir så.
Skoldagen gick väl okej höll humöret uppe tills han ringde och berättade lite grejer då brast allt igen.
Och nyss fick jag ett sista sms där han skrev: älskar dig.
Kommer sakna honom så mycket.
Men det är tur att jag har mina vänner, ska iväg till elin kväll. Klarar inte av att vara ensam. Skulle ha träffat mr guld men han jobbar.
Just nu sitter jag på storebrors rum och gör inte alls mycket, laddar över lite bilder och äter lite som vi åt igår.
oxfile och potatisgratäng, gott som fan!
men här kommer lite bilder från idag:







Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0