Inte haft tid

Hej! Ska börja med å säga att jag har inte haft tid för att blogga eller sitta inne på facebook, har inte haft ork heller. har kollat mycket one tree hill dom senaste dagarna. Sen har jag tränat å pluggat lite också :)
Veckan har varit rätt lugn, jobbade på älvsjömässan med mikkis i torsdags så vi slapp skolan, jätteskönt och vi hade ingen naturlektion i fredags så vi fick sluta nån timma tidigare.
Igår var jag på fest inne i stan, hos madde och alex granne. Rätt mycket äldre på festen, nästan bara folk över 25, träffade en grabb som bodde nån våning över han wille som vi va hos.
Jag och tjejerna följde med honom upp när han skulle visa sin lägenhet, så hade han en takvåning! Riktigt najs lägenhet! Avis som fan!
Mötte upp mr guld och hans kompisar som hade varit på krogen i gullmars vid 3 tiden. Vi tog nattbussen hem, vi somnade halv 6 i morse, helt sjukt att jag klarar av att vara upp så länge haha. Vi sov till halv 2 sen har vi bara legat och myst till halv 7 eller vafan klockan blev.
Eller vi kollade lite tv och käkade också.
Så följde han med mig till stationen där träffade vi elin som var påväg hem.
Fick en puss sen tog jag bussen hem, duschade har ätit mysmiddag med pappa och monica.
Tog ut milo en sväng och nu blir det smörja tatuering sen kolla one tree hill och äta godis.
Vi hörs imorgon.


nån bild mikkis tog på mig på lunchen när vi stod på mässan.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0