Lovet är snart slut

Hej på er! Har inte skrivit något under lovet, men har inte varit hemma mycket. Kom hem "på riktigt" igår sen har jag bara varit hemma korta svängar, typ hem byta kläder sen åka iväg igen.
i Måndags sov jag hemma hos mr guld vi kollade film vaknade vid 4 typ i tisdags kollade ännu mera film sen mötte vi elin och käkade pizza på oden. Sen gick vi hem och kollade ännu mera film. drog hem tidigt på onsdagen åt lunch med storebror sen drog jag hem till elin kollade film med henne och pb. Hade med mig hunden så jag tog ut honom vid 11 tiden gick och mötte mr guld på en cigg.
I torsdags gjorde jag inte alls mycket, drog hem till jennifer å kollade film å åt chips, somnade vid 12 tiden. jätteskönt! i fredags va jag på krök hos allo med mikkis jennifer soffan sander och robin, niklas kom förbi en stund också. Drog hem till mr guld vid 23 tiden.
Slaggade där vaknade vid 2 igår sen tog vi det lugnt hela dagen bara. Åkte hem vid 7 tiden tror jag.
Käkade tacos sen drog jag hem till maja käkade glass och kollade på the ring. Va hemma vid 2 inatt gick å la mig på en gång och sov som en gud ;)
Mr guld skulle ha komit inatt, han va på krogen men blev väl förjävla full somnade på tåget vaknade upp kl 8 på nått tåg, haha så det sket sig. Får se om vi ska ses ikväll istället.
Näe nu ska jag göra annat.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0