Galen fredag må jag säga!

Hello.
Gårdagen/natten/morgonen var helt galen! haha kvällen började hos mig, jag mikkis och pilen fixade oss och käkade hos mig. Sen drog vi till handen mötte johan som köpte cigg till oss sen drog vi in till stan och festade galet på söder hemma hos en kille som heter Axel. Jättetrevliga människor där, utom en brud som vi båkade med lite. haha! Vid halv 2 tror jag tog vi tåget hem till haninge igen.
Klev av i vh och väntade på mr guld och en kompis till honom. Eftersom att tjejerna inte pallade åka hem till ösmo med sista bussen eftersom att vi hade så kul så fick dom också sova hos mr guld.
Så vi alla sov där. Jag och mr guld somnade vid typ 6 i morse, hade jättemysigt! Vaknade vid 8 tror jag av att hans storebror kom hem och ville ha sitt rum (vi lånade det) så vi gick och la oss i hans pärons säng och sov där tills mikkis ringde mig och frgade vart vi va. haha hon hade gått in i hans storebrors rum och frågat efter mig men han visste inte vart vi va. hahah pinsamt! Sen drog mikkis och pilen hem och vi laggade till 2 sen såg vi kvar i sängen till 6 och bara mös och dampade. Käkade lite chips också.
Tog bussen hem vid 7 och nu ligger jag i sängen ska glo film tänte jag.
Orkar inte skriva mera nu men här kommer lite bilder från igår.

outfit:












hahaha! random pappa!


random kille!


ett till random




random polack!

hahah sjukt rolig kväll!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mikkan

hahahahhaa pallar inte bilderna eller åhh allla random människor!

2011-10-09 @ 14:23:58
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0